خرید و فروش انواع دریل مگنت، پخ زن،پانچ هیدرولیک،مته گردبر

نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس

نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس : شرکت رونیکس یکی از شرکت های متخصص در حوزه ابزار آلات صنعتی است که به یکی از موفق ترین برند ها در ایران تبدیل شده است. ابزار آلات رونیکس علاوه بر کیفیت بالا خدمات بسیاری هم دارد. تا به الان مشتریانی که از برند رونیکس استفاده کردند چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت رضایت کامل را داشته اند.

فروشگاه راد ایران در تهران نمایندگی رسمی دریل مگنت رونیکس را بر عهده دارد. بنابراین شما مشتریان عزیز می توانید با خرید از فروشگاه راد ایران از خدمات پس از فروش راد ایران استفاده کنید.

بهترین دریل های رونیکس شرکت رادایران
بهترین دریل های رونیکس شرکت رادایران

دریل مگنت های رونیکس چه خدماتی دارد

شرکت رونیکس در سال ۱۳۷۹ در ایران تاسیس شد و با پیشرفت های خود توانست از سال ۱۳۸۴ تا به الان جایگاه ویژهای در بازار خاورمیانه برای خود کسب کند. این شرکت محصولاتی مانند: ابزارآلات برقی از قبیل انواع دستگاه پخ زن لوله و ورق ، ابزارآلات شارژی، جا به جایی، باغبانی، بادی، جوشکاری ، انواع دستگاه برشکاری ریلی و زنجیری ، دستی مانند پانچ هیدرولیک دستی ، ایمنی، اندازه گیری، روشنایی و کیف و جعبه ابزار را تولید می کند.

دریل مگنت رونیکس هم از جمله محصولات تولیدی این شرکت است که در بازار فروش، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت رونیکس علاوه بر ابزار با کیفتی که دارد، خدمات بسیاری هم برای آن در نظر می گیرد. مهم ترین مزیت این شرکت قیمت مناسب آن می باشد. محصولات رونیکس نسبت به رقیبان خود بسیار ارزان تر هستند. البته در نظر داشته باشید که قیمت کم به معنی کیفیت پایین آن نیست. ما به شما اطمینان می دهیم که شرکت رونیکس از بهترین مواد و بروز ترین فناوری های روز دنیا در ساخت ابزار آلات خود بهره می برد.

نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس
نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس

قیمت مناسب ابزارآلات رونیکس

از مهم ترین ویژگی های این برند این است که در کنار قیمت پایین کیفیت بسیار بالایی دارد. شما می توانید انواع محصولات صنعتی را از نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس ( فروشگاه راد ایران) به قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی بخرید. جهت اطلاع از قیمت محصولات به صفحه اصلی مراجعه کنید.

خدمات راد ایران برای مشتریان چیست

نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس برای رفاه حال تمام مشتریان خود در تمام مراحل خرید پشتیبانی مستقیم دارد؛بنابراین شما می توانید به صورت عمده و تک هم محصولات را خریداری کنید. راد ایران به عنوان نماینده رسمیابزارآلات آلمانی با کیفیت نیز محصولات را علاوه بر گارانتی اصلی شرکت سازنده، گارانتی ویژه هم به آن اضافه میکند تا شما با خیال راحتی خرید کنید.

ما به عنوان تنها نماینده رسمی بعضی از این شرکت ها در ایران تمام محصولات خود را با پایین‌ ترین قیمت و بدون واسطه به کاربران خود عرضه می‌کنیم.

نمايندگي رسمي دريل مگنت رونيكس در ایران

فروشگاه اینترنتی راد ایران به عنوان نمایندگی رسمی فروش آنلاین ابزار رونیکس، مجموعه کاملی از همه ابزارآلات ومحصولات رونیکس را گرد هم آورده و با مشاوره تخصصی رایگان و تضمین بهترین قیمت، برای خرید با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت کالا انواع محصولات مورد نیاز مشتریان را با تحویل فوری ارائه می کند. همچنین راد ایران امکان تامین تمامی قطعات یدکی مورد نیاز برای انواع ابزار و خرید دریل مگنت را برای شما فراهم آورده است.  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

تهران- خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا کوچه جهانگردی پ۲۴

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8:30 الی 19

Instagram
WhatsApp
Telegram

info@magnetdrill.com