خرید و فروش انواع دریل مگنت، پخ زن،پانچ هیدرولیک،مته گردبر

معرفی و خرید دستگاه پانچ هیدرولیک دستی

خرید پانچ هیدرولیک دستی: خرید دستگاه پانچ در صنایعی که با ورقه‌های فلزی کار انجام می‌دهند بسیار رایج است. پانچینگ عملی است که در آن به فلزات شکل‌های مختلفی می‌دهند. در این فرآیند با  استفاده از یک وسیله مهم و کاربردی به نام دستگاه پانچ، فشار به قطعه مورد نظر وارد می‌شود و در آن‌ها سوراخ‌های متفاوتی به وجود می‌آید.

از دستگاه پانچ برای پانچ کردن انواع ورق‌های فلزی استفاده می‌شود. پانچ هیدرولیک دستی ابزاری سبک است که برای سوراخکاری روی لوله و کابل برق، فولاد، آلومینیوم و سایر فلزات استفاده می‌شود. این ابزار دارای عملکردی سریع بوده و استفاده از آن آسان است. با دستگاه پانچ می‌توان یک یا چندین سوراخ بر روی فلز به راحتی در کمترین زمان ایجاد کرد.

انواع پانچ 

دستگاه پانچ انواع گوناگونی دارد. افراد می‌توانند با خرید دستگاه پانچ مطابق با نیاز خود، کار خود را به راحتی در زمان کمی انجام دهند. همانطور که گفتیم، از دستگاه پانچ برای برش خوردن، ایجاد حفره و… استفاده می‌شود. این دستگاه انواع مختلفی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه پانچ ورق با دستگاه CNC
  • دستگاه پانچ ورق دستی
  • دستگاه پانچ ورق هیدرولیکی
  • دستگاه پانچ ورق گیوتین ضربه‌ای

نکات مهم قبل از خرید دستگاه پانچ

قبل از آن که برای خرید دستگاه پانچ اقدام کنید، به موارد زیر دقت کنید:

  • دامنه حرکتی دستگاه پانچ
  • نوع دستگاه پانچ
  • ضخامت برش
  • محور پانچ
  • وزن دستگاه پانچ
  • نرم افزار دستگاه
  • لوازم جانبی ارائه شده همراه محصول

کاربرد استفاده از دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی

برندهای متفاوتی از جمله جپسون بلژیک پروموتک لهستان در حوزه تولید پانچ فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. یکی از انواع دستگاه پانچ، پانچ هیدرولیکی مدل PRO 110 HP پروموتک لهستان بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. دستگاه پانچ هیدرولیک کاربردهای مختلفی دارد از جمله:

  1. با استفاده از دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی می‌توان بر روی انواع و اقسام ورق‌های فولادی با ضخامت ذکر شده، حفره‌هایی ایجاد کرد. برای به وجود آوردن حفره‌های متعدد بر روی ورقه‌های گوناگون، بیشتر از این دستگاه استفاده می‌کنند.
  2. افرادی که می‌خواهند از دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی استفاده کنند، می‌توانند به راحتی سوراخ‌های گرد و چهارگوشی و… ایجاد کنند. علاوه بر این قابلیت، ایجاد دیگر سوراخ‌ها نیز وجود دارد.
  3. از دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی که دارای پمپ هیدرولیک تک سرعته دستی است، برای بالا بردن سرعت در کار استفاده می‌شود.
  4. با اینکه دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی بدون دخالت برق کار می‌کند، ولی این امکان وجود دارد که این دستگاه را به پمپ هیدرولیک برقی متصل کرد.
  5. برای شروع به کار اصلی، باید ابتدا بر روی ورق مورد نظر سوراخ اولیه به قطر 10 میلی‌متر به وجود آورد و سپس به ادامه کار پرداخت.
  6. با استفاده از پانچ هیدرولیکی دستی می‌توان سمبه و ماتریس سفارشی را در سایزهای مختلفی به وجود آورد.
  7. بعد از انجام کار با استفاده از پانچ هیدرولیکی دستی، این دستگاه به شما سطحی صاف و بدون ایراد را تحویل می‌دهد.
  8. با استفاده از دستگاه پانچ هیدرولیکی دستی می‌توان خم کاری هیدرولیک انجام داد. این خم کاری زمانی استفاده می‌شود که افراد بخواهند انواع ورق فلزی را با شکل‌های ظریف و متفاوتی خم کنند.

برای خرید دستگاه پانچ هیدرولیک و سایر ابزارها مانند پایه مگنت و … با گارانتی 15 ماهه، می‌توانید به قسمت دسته بندی سایت مگنت دریل مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و خرید آن با تماس به  09352541705 کارشناسان فنی ما پاسخگوی شما خواهند بود.

تهران- خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا کوچه جهانگردی پ۲۴

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8:30 الی 19

info@magnetdrill.com