خرید و فروش انواع دریل مگنت، پخ زن،پانچ هیدرولیک،مته گردبر

نمايندگي انحصاري دريل مگنت اف اي پاورتولز

نمايندگي انحصاري دريل مگنت اف اي پاورتولز در ایران ، شرکت راد ایران می باشد و هیچ نمایندگی دیگری ندارد. این دریل مگنت ها ساخت شرکت اف ای پاورتولز هلند هستند اما در واقع در آلمان ساخته می شوند. این شرکت مجموعه‌ ای قدرتمند با بیش از ۴ دهه تجربه در زمینه صادرات و واردات ابزارآلات برقی برای صنعت فرآوری فولاد است. شرکت راد ایران مراحل مهمی را پشت سر گذاشته است که بتواند تنها نماینده پاورتولز باشد.

دریل-مگنت-پاورتولز
دریل-مگنت-پاورتولز

نمايندگي دريل مگنت پاورتولز

شرکت راد ایران در تهران با بیش از ۵۰ سال تلاش و تجربه در این زمینه توانسته اولین و تنها نماینده پاورتولز در ایران باشد. کارشناسان ما برای رسیدن به همچین اتفاقی مراحلی را طی کردند که فقط شرکت های با سابقه و متخصص می توانند آن را پشت سر بگذرانند. بنابراین شرکت های تازه کار و بی تجربه نمی توانند در این زمینه نقشی داشته باشند. سابقه شرکت، اصالت فروشگاه، تخصص در زمینه مربوطه، تسلط به زبان انگلیسی و خدمات پس از فروش نیمی از مراحلی است که یک شرکت برای نماینده شدن باید آن را طی کند و داشتن نمایندگی یک محصول با برند خارجی می تواند بابت خرید و داشتن خدمات پس از فروش آسایش خیال و اطمینان برای مشتریان عزیز فراهم کند.

بهترين دريل مگنت و انواع دريل
بهترين دريل مگنت و انواع دريل

ویژگی دريل مگنت اف اي پاورتولز

دریل مگنت های پاورتولز یکی از پرکاربرد ترین محصولات دریل مگنت در کارگاه ‌ها است. قابلیت کار با مته گردبر را تا سایز ۵۰ میلی متر دارد و همزمان می تواند از مته ته کونیک تا سایز ۲۳ هم استفاده کند. یکی از ویژگی های مهم آن امکان جابه جایی سریع، قیمت خوب و کیفت عالی آن است. برای خرید این دریل مگنت ها ابتدا باید مشخص کنید که برای چه کاری به دستگاه نیاز دارید؛ گرون بودن یک محصول دلیل بر مناسب بودن آن برای شما نیست. برای این کار می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. نمايندگي انحصاري دريل مگنت اف اي پاورتولز در تهران تمام اطلاعات لازم پیش از خرید را در اختیار شما می گذارد.

دریل مگنت FE-37 AUTO اف ای پاورتولز (FEPOWETOOLS) هلند (ساخت آلمان)
دریل مگنت FE-37 AUTO اف ای پاورتولز (FEPOWETOOLS) هلند (ساخت آلمان)

خدمات پس از فروش راد ایران

این محصولات با گارانتی ۱۵ ماهه طلایی فروشگاه مگنت دریل به شما عرضه می‌ شود؛ پس دیگر برای خرید دستگاه های دریل مگنت برند خارجی نگران نباشید. همچنین شرکت مگنت دریل برای خدمات پس از فروش خود امکاناتی را در نظر گرفته است. اگر دستگاهی بعد از خرید خراب شد ما با پیک رایگان دستگاه را تحویل گرفته و رایگان تحویل می دهیم. اگر دستگاه شما دارای گارانتی باشد هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید، در غیر این صورت فقط هزینه تعمیر گرفته می شود؛ در هر دو صورت هزینه رفت و آمد رایگان است. همچنین اگر دستگاه شما از راد ایران خریداری نشده باشد هم شامل این مزایا می شود.

خدمات پس از فروش دريل مگنت
خدمات پس از فروش دريل مگنت

نمايندگي انحصاري دريل مگنت اف اي پاورتولز در تهران

در صورت بروز هرگونه مشکل با خیال راحت با ما تماس بگیرید، ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. در بخش هایی از سایت سایر محصولات مرتبط با شرکت اف ای پاورتولز موجود می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر یک از آنها کلیک کنید.