خرید و فروش انواع دریل مگنت، پخ زن،پانچ هیدرولیک،مته گردبر

نمايندگي انحصاري دريل مگنت جپسون

نمايندگي انحصاري دريل مگنت جپسون پاور و دریل مگنت پروموتک در ایران را فروشگاه راد ایران برعهده دارد. راد ایران با سال ها تجربه در این زمینه بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان می گذارد. شرکت جپسون پاور در بلژیک قرار دارد اما تمام محصولاتش در تایوان ساخته می شوند. ما برای آرامش خیال شما نمایندگی شرکتی را قبول کردیم که دارای سابقه درخشان، اصالت و تخصص در این زمینه باشد. اگر شما عزیزان قصد خرید محصولی را دارید که ما در فروشگاه خود نداریم می توانیم از دفتر هایی که در دبی و کانادا داریم برای شما فراهم کنیم.

انواع-دریل-مگنت-جپسون
انواع-دریل-مگنت-جپسون

دریل مگنت جپسون چه کاربردی دارد

دریل مگنت جپسون ۳۵ یک دستگاه سوراخکاری با توان موتور ۱۱۰۰ وات و ابزارگیر ۱۹ میلی متر می باشد که توانایی سوراخکاری همه فلز ها به وسیله مته گردبر آهن از سایز ۱۲ تا ۳۵ میلی متر را فقط در یک مرحله دارد. همچنین قابلیت نصب سه نظام و سوراخکاری با مته مارپیچی تا ۱۳ میلی متر را نیز دارد. جپسون به آسانی قابل جابه جایی است به این دلیل که وزن کمی دارد. به راحتی می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد. دریل مگنت جپسون جزو دستگاه های سبک و کاربردی محسوب می شود.

خرید دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 35 فروشگاه رادایران
خرید دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 35 فروشگاه رادایران

مزایای خرید دریل مگنت از نمايندگي انحصاري دريل مگنت جپسون

همانطور که گفته شد ابزارآلات صنعتی JEPSON به تمام دنیا صادر می شود و برای ولتاژ های برقی مختلف موجود است. استحکام دستگاه های جپسون در کارگاه‌ ها از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و در بین اپراتور ها بسیار محبوب می ‌باشد. مراحل تعمیر دریل مگنت های جپسون در راد ایران با دقت و حساسیت بالا، توسط تعمیرکاران حرفه ‌ای و کارشناس دریل مگنت مرحله به مرحله صورت می‌ گیرد. لازم است بدانید که فروشگاه راد ایران بدون هیچ واسطه ای مستقیم از کارخانه، قطعات اورجینال دریل مگنت را برای تعمیر آن وارد می‌ کند. این قطعات بدون استثنا برای تمام دریل مگنت های تعمیری استفاده می‌ شود.

دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 35 Kompakt
دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 35 Kompakt

دريل مگنت جپسون در فروشگاه راد ایران

دستگاه دریل مگنت جپسون ۳۵ توانایی سوراخکاری با مته فرز گردبر از سایز ۱۲ تا ۳۵ میلی متر را دارد. همچنین دارای آرمیچر با توان موتور ۱۱۰۰ وات به همراه گیربکس تک سرعته قدرتمند است. همانطور که گفته شد جپسون ۳۵ یک دستگاه کاربردی و سبک محسوب می شود که تنها ۱۲ کیلوگرم وزن خالص این محصول است.

دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 120 4s
دریل مگنت جپسون پاور بلژیک مدل MAGPRO 120 4s

تنها نمايندگي دريل مگنت جپسون در ایران

تعمیرکاران باتجربه، مشاوره رایگان، پشتیبانی عالی و قطعات یدکی اورجینال مانند مته گردبر از ویژگی‌ های اصلی فروشگاه راد ایران در تهران است. جهت مشاهده دیگر دستگاه های شرکت جپسون می توانید به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

تهران- خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا کوچه جهانگردی پ۲۴

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8:30 الی 19

info@magnetdrill.com