خرید و فروش انواع دریل مگنت، پخ زن،پانچ هیدرولیک،مته گردبر

نمايندگي انحصاري دريل مگنت ايبن اشتاك

شرکت راد ایران به عنوان اولین و تنها نماینده دریل مگنت ایبن اشتاک در ایران با بیش از ۵۰ سال سابقه، متخصص تمامی خدمات دریل مگنت‌ های ایرانی و خارجی و برند های معتبر در سراسر دنیا است. مشاوره رایگان، کارشناسان متخصص، قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی به موقع از ویژگی‌ های مهم فروشگاه راد ایران است. دستگاه هایی که در راد ایران به عنوان محصولات آلمانی به فروش می رسد، صد در صد ساخت آلمان است. شرکت راد ایران اولین و تنها نمايندگي انحصاري دريل مگنت ايبن اشتاك را بر عهده دارد.

نمایندگی رسمی دریل مگنت ایبن اشتاک
نمایندگی رسمی دریل مگنت ایبن اشتاک

ویژگی های شرکت ایبن اشتاک

ایبن اشتاک یک شرکت آلمانی می باشد که از سال ۱۹۱۹ به ساخت ماشین آلات پرداخته است و ۱۰۴ سال سابقه درخشان در این زمینه دارد. ایبن اشتاک به راحتی نمایندگی خود را به کسی نمی دهد. اگر کسی بخواهد نماینده ایبن اشتاک در هر کشوری شود ابتدا باید مراحلی مانند تایید سابقه عالی، واقعی بودن اصالت فروشگاه، تخصص در زمینه مربوطه، تسلط به زبان و خدمات پس از فروش را بگذراند. به علاوه اینکه کارشناسان آن شرکت باید سالیانه ۱ماه را در آلمان برای یادگیری دوره های تخصصی وقت بگذارند.

برند-شرکت-ایبن-اشتاک
برند-شرکت-ایبن-اشتاک

خدمات پس از فروش در راد ایران به چه صورت است

فروشگاه راد ایران برای دستگاه هایی که نیاز به تعمیر دارد خدماتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. کارشناسان ما دستگاه شما را به صورت رایگان تحویل گرفته و برمی گردانند. در صورت داشتن گارانتی محصول هیچ هزینه تعمیری گرفته نمی شود؛ اما اگر دستگاه گارانتی نداشته باشد شما فقط باید هزینه تعمیر را پرداخت کنید، در هر دو صورت پیک رایگان می باشد.

انواع دریل مگنت ایبن اشتاک
انواع دریل مگنت ایبن اشتاک

برای خرید دریل مگنت به چه نکاتی باید دقت کنیم

اول از همه اینکه آن دریل باید سبک و کاربردی باشد؛ یعنی دریل هایی با وزن پایین ‌تر از ۱۰ کیلوگرم. باید برای سوراخکاری با انواع مته گردبر ها مناسب باشند. برای کار های صنعتی این دریل ها باید مناسب مته گردبر های بلند باشند. با سوراخکاری های متفاوت مثل مارپیچی تطبیق پذیر باشد. دستگاه های اتوماتیک در زمان و هزینه صرفه جویی می کند. این دریل ها به کارگر قدرت کنترل فرآیند سوراخکاری را می‌ دهد.

معرفی مهم ترین محصول ایبن اشتاک

دریل ۳۲ مگنت ایبن اشتاک یکی از مهم ترین دستگاه های این شرکت است که بسیار کاربرد دارد. به این دلیل که هم قابلیت انجام عملیات به طور دستی و هم نصب بر روی پایه مگنت را دارد. توان بالای ۱۸۰۰ وات این دریل مگنت یکی دیگر از قابلیت های آن است. دریل مگنت ۳۲ ایبن اشتاک نسبت به هم رده های خود قدرت بسیار بالایی دارد. نمايندگي انحصاري دريل مگنت ايبن اشتاك ( راد ایران) این دستگاه را با خدمات واقعی به فروش می رساند.

تنها نمايندگي دريل مگنت ايبن اشتاك در ایران

از پیشنهادات کارشناسان راد ایران برای خرید دریل ایبن اشتاک محصولات استفاده کنید. راد ایران در کانادا و دبی دفتر دارد؛ بنابراین اگر محصولی را در ایران نداشتیم می توانیم از آنجا برای شما عزیزان تهیه کنیم. برای استعلام بروز قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه تماس بگیرید.

تهران- خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا کوچه جهانگردی پ۲۴

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8:30 الی 19

info@magnetdrill.com