آموزش خرید دریل مگنت

قطعات یدکی مگنت دریل

یکی از دغدغه های اصلی ما به هنگام خرید محصول دریل مگنت پیدا کردن قطعات یدکی این دستگاه های گران قیمت می باشد. اغلب ما به این دلیل که ممکن است چنانچه در آینده برای تامین و خرید قطعات یدکی دریل های برند خارجی به مشکل و دردسر بخوریم ترجیح میدهیم که همین دستگاه را از تولیدات داخلی تهیه کنیم.
شرکت رادایران به عنوان یکی از با سابقه ترین واردکنندگان این ابزار در ایران و بازار تهران و همینطور نمایندگی محصولات پرفروش خارجی مانند پخ زن ، دستگاه برشکاری ریلی و زنجیری و … این امکان را برای شما فراهم میکند تا در صورت نیاز به تهیه قطعات یدکی دیگر نگران این موضوع نباشید.

فروش انواع قطعات یدکی

فروشگاه رادایران واقع در بازار حسن آباد تهران در صورت نیاز شما به انواع قطعات یدکی دریل مگنت با برندهای داخلی مانند: مهر ، مومن و دریل های برند خارجی مانند اف ای پاور تولز هلند، بی دی اس BDS آلمان، جپسون پاور ، ایبن اشتاک ، پروموتک لهستان در خدمت شما عزیزان می باشد.

انواع قطعات یدکی

قطعات موجود در فروشگاه رادیران برای انواع دریل های مغناطیسی برند داخلی و خارجی شامل موارد زیر می باشد:
آرمیچر، بالشتک، پوسته بالشتک، پوسته گیریبکس، تمامی دنده های داخل دستگاه، بلبرینگ، رولبرینگ، کاسه نمد، ذغال، جا ذغالی، فلانچ، شفت داخلی، شفت بیرونی، هولدر گلویی، کف مگنت دست جانبی، بادگیر، برد مگنت دریل، برد اصلی، کلید اصلی، کلید مگنت دریل، کلید دیمر، شفت مته گیر، دنباله گردبر در فروشگاه ما موجود می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام موجودی و قیمت تک تک این قطعات با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری فروشگاه در خدمت شما عزیزان جهت ارائه اطلاعات کامل و مشاوره در خدمت شما می باشند.

تعمیرات انواع دریل مگنت برند داخلی و خارجی

ما با بیش از چند دهه سابقه در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی انواع دریل مگنت، پایه مگنت، پانچ هیدرولیک دستی، پخ زن ورق و لوله در بازار ایران به عنوان یکی از واردکنندگان و نمایندگان انحصاری بسیاری از برند های توانایی لازم برای انجام تعمیرات تخصصی انواع قطعات و دستگاه های شما را در کمترین زمان ممکن داریم.

شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما با تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. حتی اگر در استان تهران نیستید و در سایر شهرهای ایران هستید می توانید دستگاه خود را برای ما ارسال کنید، ما در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی میکنیم و اعلام هزینه و زمان می کنیم.

فروش انواع دریل در شرکت رادایران

شرکت رادایران نامی بسیار آشنا و با سابقه در زمینه واردات تخصصی دریل در ایران می باشد، ما بصورت انحصاری نمایندگی اختصاصی بسیار از برند های مطرح دریل مگنت دنیا مانند: ایبن اشتاک، بی دی اس، پاور تولز، جپسون، پروموتک و … را داریم.

در صورت نیاز به این دستگاه ها می توانید این محصول را بدون واسطه و بصورت دست اول و مستقیم از شرکت تهیه کنید، همچنین ما به عنوان وارد کننده می توانیم تمامی این محصولات را با گارانتی طلایی 15 ماهه و ارائه قیمت رقابتی در بازار به شما ارائه کنیم.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات قیمتی، مشاوره تخصصی فنی کافیست با ما تماس بگیرید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

جهت مشاهده انواع دریل مگنت می توانید وارد صفحه فروشگاه رادایران شوید.

آخرین مقالات آموزشی

شبکه های اجتماعی ما

فروش انواع محصولات دریل مگنت، پانچ هیدرولیک، پخ زن ورق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.