و

آموزش خرید دریل مگنت

فروش دریل مگنت بی دی اس (BDS)

کارخانه BDS از قدیمی‌ ترین و مجهز ترین کارخانه‌ های نسل جدید ساخت دریل‌ مغناطیسی در کشور آلمان می باشد. اکثر محصولات بی دی اس امکان جابه ‌جایی سریع دارند. قیمت عالی محصولات این شرکت موجب شده است تا به یکی از بهترین پیشنهادات سایت مگنت دریل تبدیل شوند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درمورد محصولات بی دی اس کسب کنید.

محصولات شرکت بی دی اس

دریل مگنت مدل MABasic 450 ساخت آلمان با ۲۴ کیلوگرم وزن همراه با یک مخزن خنک‌ کننده که باعث شده تا بدون نگرانی از داغ شدن در هنگام استفاده، از آن برای کار های سنگین استفاده کنید؛ مناسب شغل هایی مربوط به ساخت سازه‌ های فلزی می باشد. دریل مگنتی 850 مجهز به گیربکس ۴ سرعته است که می‌ توانید با توجه به نوع مته که می تواند مته گردبر باشد و سطحی که قصد سوراخکاری آن را دارید، عملیات سوراخکاری را انجام دهید. فروش دریل مگنت بی دی اس و لوازم جانبی آن از جمله پایه مگنت و همچنین تمامی محصولات این شرکت در مجموعه راد ایران برای شما عزیزان با ۱۵ماه گارانتی و خدمات پس از فروش انجام می شود.

لازم به ذکر است که برای سوراخکاری می توان از دستگاه های برش شامل دسته برش تاناکا همراه با نازل برش تاناکا استفاده کرد که توصیه نمی شود و بهتر است از ابزازهای مخصوص خود استفاده کرد.

ویژگی های دریل مگنت بی دی اس BDS

محصول اصلی شرکت BDS، دریل مگنت است. شرکت BDS از سال 1989 در این زمینه  تخصص دارد. همانطور که می دانید خرید با کیفیت این نوع ابزار برای افرادی که به دنبال سوراخکاری های دقیق هستند یک دغدغه است. اما شرکت BDS این مشکل را حل کرده است. در حال حاضر، بیشترین­ تنوع دریل های مگنتی در جهان، متعلق به شرکت BDS آلمان است. علاوه بر بیش از ۲۷ مدل که به عنوان مدل­ های استاندارد موجود هستند، این شرکت دریل­ های مگنت سفارشی خاص هم تولید می کند.

قیمت دریل مگنت BDS

قیمت محصولات بی‌ دی ‌اس آلمان نسبت به کارایی و کیفیت بالای قطعات و ساخت آن بسیار ارزان هستند. این دستگاه ها انتخاب درستی برای پروژه‌ های ساحلی، صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و شیمیایی، نیروگاه ‌ها، کشتی ‌سازی، پالایشگاه‌ ها و صنایع دریایی می باشند. قبل از تصمیم گیری برای خرید، حتما باید نیاز خود و سطح عملکرد دستگاه را در نظر بگیرید.

این محصولات به همراه خود کاور، کیف، آچار و دفترچه ‌ی راهنما دارند؛ که در هنگام فروش به خریداران تقدیم می شود. قیمت دریل مگنت های شرکت BDS بستگی به مواردی مانند قدرت، اندازه و ویژگی های دریل دارد. برای مشاهده و بررسی قیمت های دریل مگنت می‌ توانید از سایت فروشگاهی مگنت دریل و برای اطلاع از خدمات تعمیرات تخصصی راد ایران با شماره ‌های ما تماس بگیرید.

مزایای خرید دریل مگنت بی دی اس

در این بخش می خواهیم مزایای محصولات BDS را بررسی کنیم تا بفهمیم چه چیزی محصولات این شرکت را از رقیبان خود متمایز می کند:

  • سیم­ کشی داخلی کامل موتور
  • استفاده از شاخص کنترل سایش برای برس کربن
  • اکثر دریل های بی دی اس پایه چرخان هستند
  • استفاده از چاک ­های بدون کلید در دریل ­ها
  • روغن­ کاری گیربکس با روش حمام روغن برای قدرت و استحکام
  • استفاده از تکنیک چسبندگی آهن­ ربا برای ایجاد ایمنی در کار

در آخر باید گفت که بی دی اس همواره محصولات خود را به روزرسانی می­ کند تا همیشه در فناوری پیشگام باشد.

فروش دریل مگنت بی دی اس در شرکت راد ایران تهران

شرکت رادایران با سال ها سابقه در زمینه فروش دریل مگنت های خارجی در کنار شماست تا بهترین خرید را نسبت به نیاز خود تجربه کنید. تمام دریل مگنت های خارجی و دریل مگنت ارزان خدمات پس از فروش دارند؛ بنابراین دیگر شما نگران دریافت خدمات پس از خرید محصولات برند خارجی نباشید.

کارشناسان فنی فروشگاه دریل مگنت، خرید دریل مگنت آلمانی MABasic 850 را به شما توصیه می‌ کنند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات لازم پیش از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان فنی و مجرب ما بهره‌مند شوید.

آخرین مقالات آموزشی

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.